Aineistonhallintasuunnitelmatyöpaja tutkijoille

Aika: Tiistai 12.9.2017 klo 14.15–15.45
Paikka: Arvo-kirjasto, Kaupin kampus, opetusluokka Mauri (B109, 1. krs)

Aika: Keskiviikko 13.9.2017 klo 14.15–15.45
Paikka: Linna-kirjasto, keskustakampus, opetusluokka Elina (3022, 3. krs)

Järjestäjät: Tampereen yliopiston kirjasto ja Tietoarkisto.

Suomen Akatemian syyskuun 2017 haussa vaaditaan hakemuksen osaksi aineistonhallintasuunnitelmaa. Yliopiston kirjasto ja Tietoarkisto järjestävät syyskuussa työpajan, jossa saat vinkkejä ja ohjeistusta napakan aineistonhallintasuunnitelman laadintaan.

Sama koulutus on tarjolla Kaupin kampuksella 12.9. ja keskustakampuksella 13.9.

Työpajan alussa kuullaan lyhyt johdanto aineistonhallintaan ja Suomen Akatemian ohjeisiin. Tilaisuuksissa käytetään aineistonhallintasuunnitelmien laadintaan tarkoitettua DMPTuuli-työkalua.

Työpajoissa voit kysyä apua kirjaston ja Tietoarkiston asiantuntijoilta. Jos haluat yksityiskohtaisia kommentteja aineistonhallintasuunnitelmaasi, lähetä se etukäteen sähköpostitse: oa@uta.fi.

Huom! Tilaisuuden kieli (suomi/englanti) valitaan osallistujien toiveiden mukaan.

Ilmoittaudu työpajoihin

Lisätietoja: