Kesätyötä tarjolla

Yhteiskuntatieteellinen tietoarkisto on Tampereen yliopiston yhteydessä toimiva yhteiskuntatieteellistä tutkimusta tukeva valtakunnallinen yksikkö. Haemme nyt aineistopalveluumme kesätyöntekijöitä/harjoittelijoita (3 kk). Tarjoamme innostavan työyhteisön ja mahdollisuuden oppia uutta.

Kesätyöntekijän tehtäviä ovat tietoarkistoon arkistoitujen tutkimusaineistojen käsittely ja dokumentointi. Toivomme että voisit aloittaa jo toukokuussa. Voucher ei ole välttämätön.

Kiinnostuksemme herää, jos sinulla on joitakin seuraavista tiedoista ja taidoista:

• tilastomatemaattisten ohjelmien käyttökokemus (lähinnä SPSS)
  • yhteiskuntatieteelliset opinnot
  • kiinnostus kvantitatiiviseen tutkimukseen

Lisäksi toivomme perustaitoja tietokoneen käytössä ja mahdollisuutta jatkaa tarvittaessa tuntityöntekijänä lukukausien aikana.

Hakemusten viimeinen jättöpäivä on perjantai 5.3.2004. Liitä hakemukseesi CV, opintorekisteriote ja selvitys ATK-taidoista (ohjelmistojen tunteminen ja käyttökokemus). Toimita hakemus liitteineen osoitteeseen Mari Kleemola, FSD, 33014 TAMPEREEN YLIOPISTO tai sähköpostilla osoitteeseen mari.kleemola at uta.fi.

Lisätiedot: arkistonhoitaja Mari Kleemola.