Kesätyötä kielenkääntäjälle

Yhteiskuntatieteellinen tietoarkisto on yhteiskuntatieteellistä tutkimusta tukeva valtakunnallinen yksikkö, joka toimii Tampereen yliopiston yhteydessä. Haemme nyt aineistopalveluumme kesätyöntekijää/harjoittelijaa käännöstöihin (noin 3 kk). Tarjoamme innostavan työyhteisön ja mahdollisuuden oppia uutta.

Pääasiallinen työ on arkistoitujen tutkimusaineistojen kuvailujen kääntäminen suomesta englanniksi. Työ alkaa toukokuun loppupuolella tai sopimuksen mukaan. Työ on palkallista. Harjoittelutuki ei ole välttämätön.

Toivomme seuraavaa:

• väh. 2 vuoden opintoja käännöstieteestä (englanti) tai englantilaisesta filologiasta
  • hyvät perustaidot tietokoneen käytöstä

Hakijalle luetaan eduksi myös yhteiskuntatieteellisen terminologian tuntemus, yhteiskuntatieteelliset opinnot ja ruotsin kielen opinnot.

Hakemusten viimeinen jättöpäivä on keskiviikko 25.2.2004. Liitä hakemukseesi CV, opintorekisteriote ja selvitys ATK-taidoista (ohjelmistojen tunteminen ja käyttökokemus). Toimita hakemus liitteineen osoitteeseen Taina Jääskeläinen, FSD, 33014 TAMPEREEN YLIOPISTO tai sähköpostilla.

Lisätiedot: kielenkääntäjä Taina Jääskeläinen.