Haku ICPSR:n kesäkursseille avoinna

Haku ICPSR:n kesäkursseille on avattu. Kurssit pidetään Ann Arborissa Michiganissa kahtena neljän viikon jaksona. Ensimmäinen jakso on 20.6.–15.7. ja toinen jakso 18.7.–12.8. Neljän viikon kurssien lisäksi tarjolla on useita 3 - 5 päivän työpajoja, joista osa järjestetään muualla kuin Ann Arborissa. Tarkat tiedot kursseista löytyvät ICPSR:n kesäkurssisivuilta.

Kursseilla perehdytään teoreettisesti ja käytännöllisesti kvantitatiiviseen tutkimukseen yhteiskuntatieteiden eri osa-alueilla. Kurssit sopivat hyvin opinnoissaan jo edistyneille tai jatko-opiskelijoille.

Tietoarkistolla ei ole mahdollisuutta tukea kursseille osallistuvia taloudellisesti. ICPSR:n jäsenorganisaatioista tulevat opiskelijat saavat alennusta kurssimaksuista. Suomen yliopistot ovat ICPSR:n jäseniä. Tiedot kurssien hinnoista ja alennuksista löytyvät ICPSR:n kesäkurssisivuilta.

Lisätietoa: