Tuntitöitä tarjolla englannin opiskelijalle

Yhteiskuntatieteellinen tietoarkisto on valtakunnallinen palveluyksikkö, joka toimii Tampereen yliopiston yhteydessä. Haemme nyt opiskelija- tai harjoittelijatuntityöntekijää avustamaan käännöstöissä. Tarjoamme innostavan työyhteisön ja mahdollisuuden oppia uutta.

Pääasiallinen työ on sähköisten tutkimusaineistojen kuvailujen ja datan kääntäminen suomesta englanniksi sekä tietoarkiston vieraskielisten verkkosivujen päivittäminen. Työaika on joustava, 10–15 tuntia viikossa ja palkkaus noin 15 euroa/tunti.

Toivomme hakijoilta:

• 2–3 vuoden opintoja käännöstieteestä (englanti) tai englantilaisesta filologiasta
  • hyviä tietoteknisiä perustaitoja.

Hakijoille luetaan eduksi yhteiskuntatieteelliset opinnot, ruotsin kielen opinnot, perehtyminen SPSS-tilasto-ohjelmaan tai xml-tuntemus.

Huomaa, että graduvaihetta lähestyvä tai gradua tekevä opiskelija ei todennäköisesti tule valituksi, sillä toivomme henkilön olevan tarvittaessa käytettävissä tuntitöihin pidempäänkin.

Pyydämme lähettämään hakemukset viimeistään perjantaina 3.2. klo 16.00. Lähetä hakemuksesi sähköpostitse osoitteeseen taina.jaaskelainen at uta.fi. Hyvä hakemus sisältää CV:n, selvityksen tietoteknisestä osaamisesta ja otteen opintorekisteristä. Kirjoitathan hakemuksesi kokonaan sähköpostin tekstiin. Emme ota liitetiedostoja huomioon! Kerro myös olisitko valmis kesätöihin tietoarkistossa.

• kielenkääntäjä Taina Jääskeläinen, puh. 040 190 1444. Tavoitettavissa arkipäivisin paitsi 17.–19.1., varmimmin klo 8–9.