Kesätyöpaikka haettavana

Yhteiskuntatieteellinen tietoarkisto on valtakunnallinen palveluyksikkö, joka toimii Tampereen yliopiston yhteydessä. Haemme nyt opiskelijaa kesätyöntekijäksi/harjoittelijaksi (3 kk).

Kesätyöntekijän/harjoittelijan päätehtäviä ovat tietoarkistoon arkistoitujen tutkimusaineistojen käsittely ja dokumentointi.

Tehtävien hoidossa ovat eduksi seuraavat tiedot ja taidot:

• tilastomatemaattisten ohjelmien tuntemus (lähinnä SPSS)
  • yhteiskuntatieteelliset opinnot
  • tietotekniset valmiudet
  • kiinnostus kvantitatiiviseen tutkimukseen
  • järjestelmällisyys ja huolellisuus

Toivomme, että sinulla olisi mahdollisuus aloittaa työt viikolla 21 ja tarvittaessa jatkaa töitä kesän jälkeen tuntityöntekijänä (10 h/vko) lukukausien aikana. Asetamme valinnassa etusijalle ensimmäisen ja toisen vuoden opiskelijat. Tehtävän palkka on 1395 euroa/kk eikä harjoittelutukea tarvitse olla.

Viimeinen hakupäivä on perjantai 30.3.2012. Lähetä hakemuksesi sähköpostitse osoitteeseen hannele.keckman-koivuniemi at uta.fi. Kirjoita hakemuksesi kokonaan sähköpostin tekstiin, emme ota huomioon liitetiedostoja! Hyvä hakemus sisältää CV:n, selvityksen ATK-taidoista ja otteen opintorekisteristä.