Kaksi tieteenala-asiantuntijan määräaikaista tehtävää

Yhteiskuntatieteellinen tietoarkisto on tutkimuksen ja opetuksen valtakunnallinen palveluinfrastruktuuri. Arkistoimme ja välitämme sähköisiä tutkimusaineistoja tutkimukseen, opetukseen ja opiskeluun. Tietoarkistossa työskentely kehittää ammatillista osaamista kansallisesti ja kansainvälisesti vahvistuvalla tutkimusinfrastruktuurialalla.

Laajennamme palveluitamme terveystieteisiin ja humanistisille aloille. Tätä varten etsimme nyt kahta määräaikaista tieteenala-asiantuntijaa (1.1.2015–31.12.2015). Tehtävät saattavat jatkua määräajan päättymisen jälkeen, jos tietoarkisto saa niihin haettua lisärahoitusta.

Tehtävien kuvaukset ja muut lisätiedot näet Tampereen yliopiston virallisista hakuilmoituksista (ks. linkit alla). Hakuaika päättyy 6.11.2014 kello 15.45. Hakemukset jätetään yliopiston sähköisellä lomakkeella.

Lisätietoa:

• Tieteenala-asiantuntijan (humanistiset alat) määräaikainen tehtävä