Ilmoittaudu humanististen aineistojen tietosuojaa ja tekijänoikeutta käsittelevään seminaariin!

Ilmoittautuminen maksuttomaan Rajoittaako lainsäädäntö humanistista tutkimusta –seminaariin on käynnissä täällä.

Humanististen alojen aineistojen tietosuojaa ja tekijänoikeutta käsittelevä seminaari pidetään Tampereen yliopiston Pinni B:ssä 14.9.2016 kello 10.00-15.00. Seminaarin järjestävät yhdessä Tietoarkisto, Kielipankki ja Avoin tiede ja tutkimus –hanke.

Huippuajankohtaisen seminaarin teemat liittyvät EU:n uuteen tietosuoja-asetukseen ja siihen, miten se vaikuttaa humanististen alojen tutkimukseen, tekijänoikeuteen ja sosiaalisen median aineistojen tutkimuskäyttöön.

Pääpuheenvuorot pitävät Tietosuojavaltuutetun toimiston ylitarkastaja Anna Hänninen ja SaReCo:n informaatio-oikeudellinen asiantuntija Marjut Salokannel. Lisäksi ohjelmassa on paneeli aiheesta Tutkijan näkökulma nykytilanteeseen ja sen haasteisiin.

Tutustu seminaariohjelmaan tarkemmin!

Lisätietoa: