Tuntitöitä englannin opiskelijalle Tietoarkistossa

Haemme opiskelijaa tuntitöihin avustamaan käännöstöissä. Työhön kuuluu mm. tutkimusaineistojen, niiden kuvailujen ja tiedotteiden kääntämistä sekä englanninkielisten verkkosivujemme päivittämistä. Työaika on joustava, 10 tuntia viikossa ja palkkaus alussa noin 15 euroa/tunti. Työ tehdään Tietoarkistossa Tampereen yliopiston Virta-rakennuksessa. Tarjoamme innostavan työyhteisön ja mahdollisuuden oppia uutta.

Tehtävän hoitamisen edellytyksiä:

• opinnot englannin kielen, kirjallisuuden ja kääntämisen tutkimusohjelmassa
  • hyvät tietotekniset perustaidot

Hakijoille luetaan eduksi myös yhteiskuntatieteelliset tai informaatiotutkimuksen opinnot, perehtyminen SPSS-tilasto-ohjelmaan tai xml-tuntemus.

Tietoarkisto asettaa tuntityöntekijän valinnassa etusijalle toisen ja kolmannen vuoden opiskelijat, sillä toivomme henkilön olevan tarvittaessa käytettävissä tulevinakin vuosina mikäli yksikön rahoitustilanne sallii palkkauksen. Työ tulisi aloittaa tammikuun ensimmäisellä viikolla ja se kestää ainakin vuoden loppuun. Kerro myös, olisitko valmis kokopäiväiseen kesätyöhön Tietoarkistossa.

Hakemukset lähetetään osoitteeseen taina.jaaskelainen [at] uta.fi perjantaihin 1.12. klo 12:00 mennessä.

Hyvä hakemus sisältää otteen opintorekisteristä, CV:n ja selvityksen tietoteknisestä osaamisesta. Kirjoita hakemuksesi kokonaan sähköpostin tekstiin, liitetiedostoksi vain opintorekisteriote. Haastattelut pidetään 12.–14.12.