Avoimia tehtäviä Tietoarkistossa

Tiedottajan määräaikainen tehtävä

Tietoarkisto hakee tiedottajaa 31.12.2018 päättyväksi määräajaksi. Tiedottajan pääasiallisena tehtävänä on kirjoittaa ja kuvittaa suomenkielisiä henkilöhaastatteluja ja aineisto- ja palveluesittelyjä sekä laatia tiedotteita ja muita sisältöjä yksikön verkkosivuille ja muihin viestintäkanaviin. Lisäksi tiedottaja osallistuu tapahtumien ja koulutusten järjestämiseen. Tietoarkisto uudistaa verkkosivustonsa ja ulkoisen viestintänsä vuoden 2018 aikana. Tiedottaja on tärkeässä roolissa uudistuksen sujuvassa toteuttamisessa.

Hakuaika päättyy 1.2.2018 klo 15.45.

Sovelluskehittäjän ja järjestelmäsuunnittelijan määräaikaiset tehtävät

Tietoarkisto etsii sovelluskehittäjää ja järjestelmäsuunnittelijaa määräaikaisiin työsuhteisiin (31.12.2018 asti) Tampereelle. Työskentelette osana Tietoarkiston sovelluskehitysryhmää. Tehtävät liittyvät pääsääntöisesti CI/CD-automaation ja järjestelmävalvonnan rakentamiseen.

Hakuaika päättyy 26.1.2018 kello 15.45.

Hakeminen

Hakuilmoitukset osaamisvaatimuksineen ja palkkatietoineen sekä hakuohjeet yliopiston tehtäviin ovat Tampereen yliopiston avoimet työpaikat -sivulla.

• Yliopiston virallinen hakuilmoitus: Tiedottajan määräaikainen tehtävä
  • Yliopiston virallinen hakuilmoitus: Sovelluskehittäjän määräaikainen tehtävä
  • Yliopiston virallinen hakuilmoitus: Järjestelmäsuunnittelijan määräaikainen tehtävä

• Tiedottajan tehtävä: johtaja Helena Laaksonen
  • Sovelluskehittäjän ja järjestelmäsuunnittelijan tehtävät: IT-palvelupäällikkö Matti Heinonen
  • Valintaprosessia koskeviin kysymyksiin vastaa henkilöstösihteeri Sari Kalmanlehto: etunimi.sukunimi@uta.fi, puh. 040 190 1477.