Sovelluskehittäjän määräaikainen tehtävä

Haemme sovelluskehittäjää. Tehtävä on määräaikainen ja osa-aikainen 6–8 kuukautta 50 % työajalla. Tarkempi alkamis- ja päättymisaika sovitaan tehtävää täytettäessä ja voidaan sopia myös kokoaikaiseksi 3–4 kk kesän 2022 aikana.

Sovelluskehittäjän keskeisin tehtävä on ylläpitää ja toteuttaa erilaisia aineiston käsittelyssä tarvittavia apuohjelmia. Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää soveltuvan koulutuksen luomaa tietopohjaa. Tehtävä sopii esimerkiksi kandivaiheen opiskelijalle.

Edellytämme sovelluskehitysprosessin kokonaisvaltaista ymmärtämistä, kykyä toteuttaa sovelluksen testaamisessa tarvittava testauskoodi, hyvää Python-osaamista ja hajautetun versiohallinnan osaamista sekä kykyä työskennellä suomeksi ja englanniksi.

Arvostamme (mutta emme edellytä) Java- ja SPSS-osaamista. Työntekijänä olet tarkka ja huolellinen. Tehtävä edellyttää oma-aloitteisuutta, ongelmanratkaisukykyä, hyvää asiakaspalveluasennetta sekä yhteistyö- ja tiimityöskentelytaitoja. Tarkemmat vaatimukset löydät yliopiston hakulomakkeelta.

Tarjoamme monipuolisen ja sopivan haastavan tehtäväkokonaisuuden työyhteisössä, jossa ihmiset viihtyvät hyvin. Käytössä on moderni kehitysympäristö ja kehitämme työtapojamme aktiivisesti. Meillä voit vaikuttaa siihen, miten työtä tehdään. Miellämme sovelluskehityksen kokonaisvaltaisena toimintana ja olet tekemässä sovellusta aina suunnittelusta tuotantoon asti.

Palkkaus määräytyy yliopistojen muun henkilöstön palkkausjärjestelmän mukaisesti. Vaativuustasoon perustuvan palkan lisäksi maksetaan henkilökohtaiseen työstä suoriutumiseen perustuvaa palkanosaa. Aloituspalkka on noin 2460–2670 €/kk riippuen työkokemuksestasi, koulutuksestasi ja osaamisestasi. Hakuaika tehtävään päättyy maanantaina 2.5.2022 klo 23.59. Hakemus jätetään yliopiston sähköisellä hakulomakkeella.