Tietoarkisto tiedeyhteisön tukena. Raportti asiakaskyselyn tuloksista 2017.

Henri Ala-Lahti, Eliisa Haanpää & Hannele Keckman-Koivuniemi (2018)

Tampereen yliopisto. Yhteiskuntatieteellisen tietoarkiston julkaisuja; 13. ISBN: 978-952-03-0675-5

Abstrakti: Kartoitimme asiakkaidemme tyytyväisyyttä nykyisiin palveluihin asiakaskyselyn avulla, jotta voimme huomioida asiakkaidemme näkemykset toimintamme kehittämisessä. Toteutimme asiakaskyselyn verkkokyselynä kolmannen kerran, ja sen erityisteemoina olivat tällä kertaa vaikuttavuus ja viestintä. Lisäksi kysyimme tietopalvelusta ja aineistojen käytöstä.

Tietoarkisto tiedeyhteisön tukena. Raportti asiakaskyselyn tuloksista 2017 PDF